čtvrtek 1. září 2016

přečteno za měsíc SRPEN | 2016

Vítejte v mém kruhu bezpečí, zde si řekneme jen pravdu a nebudeme se za nic soudit.
*foxi přebírá žezlo*
Tento příspěvek si můžete přečíst, protože jsem pyšná na počet knih, 
které jsem minulý měsíc přečetla. 

 

     Srpen pro mě tentokráte nebyl tak knižně plný. Do jisté míry zapůsobila má nově objevená závislost na Olympijských hrách a špatné svědomí způsobené skutečností, že se neučím na zkoušku v zářijovém období zkouškového. Přesto srpen považuji za úspěšný.

     Nejprve jsem začala třetí knihou série Mistborn od Brandona Sandersona, která nese název The Hero of Ages (Hrdina věků), na kterou si budete moci přečíst recenzi až příští týden (omlouvám se za vynechání jednoho týdne, pokusím se udělat vše, co bude v mých silách, abych to změnila). Zatím jen prozradím, že jsem z ní skutečně nadšená. ^.~

     V průběhu čtení The Hero of Ages jsem se z nenadání rozhodla, že je na čase plně vyzkoušet audioknihy. Něco málo už jsem načteno/naposloucháno měla, ale tentokrát jsem prvně poslouchala A Court of Mist and Fury (Dvůr mlhy a hněvu), aniž bych v ten samý okamžik měla v rukou i knihu. Jennifer Ikeda, která příběh vypráví, má hlas, který by nejspíš řada mužů popsala jako smyslný. Její přednes je krásný, vytkla bych jen jistou jednotvárnost - akční scény jsou potom táhlejší a svižnější čtení nebo změna tónu hlasu by tedy byly na místě. Druhou recenzi na tutéž knihu psát neplánuji, ale přemýšlela jsem nad článkem o tom, jak audioknihy vnímám. Byl to jistě zajímavý zážitek.

     Je řada věcí, ke kterým bych se chtěla v září dostat. Bojový plán je takovýto:
- Možná si někteří všimli, že u naprosté většiny recenzí je poznámka soon/comming coon pro mini-recenze v angličtině na Goodreads. Řada týdnů uplynula a poznámka nezmizela, což bych chtěla alespoň v polovině případů změnit.
- Na odhadem třetí zářijový týden s kamarádkou Chuikitou pracujeme na velice zábavném tagu.
- Poslední týden se zúčastním read-a-thonu, který vám již brzy představím, a budu vás jím v jeho průběhu provázet. Plánuji se držet motta "read, eat, sleep, repeat", ale kvůli tomuto vynechanému týdnu udělám vše, co bude v mých silách, abyste se dočkali i páteční recenze. ^.^

2 komentáře:

  1. Court of Mist and Fury jsem si zrovna objednala, protože první díl se mi docela líbil, i když měl také svoje nedostatky. Prý je mnohem lepší než ten první, takže se na něj docela těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se máš na co těšit. ACOMAF sice také není dokonalý, ale rozhodně má své kouzlo. Jinak bych mu nevěnovala dalších více jak 23 hodin svého času při poslouchání audioknihy. ^.~ Určitě dej vědět, jak se ti líbil. ^.^

      Vymazat

Jsem velice ráda za každý komentář, jen prosím, aby pod recenzemi nebyly spoilery z knihy, na kterou je recenze psaná, nebo z následujících dílů série. Moc děkuji. ^.^
Pokud si chcete promluvit o šokujících dějových zvratech, neváhejte mi napsat email nebo na Goodreads. ^.~