středa 27. ledna 2016

Nový recenzní čas

     Začalo to Pokusem. Někdo by můj Pokus nazval "Novoročním předsevzetím", ale protože plánování na celý rok dopředu plaší mého slona, protože jsem s Pokusem začala už poslední týden loňského roku a protože božskou mocí tohoto teokratického blogu jsem já, přikloňme se tentokráte k mému označení. ^.~ 

     Dala jsem si za cíl publikovat na tomto blogu recenzi každý týden a to ve středu odpoledne. Deadline týkající se čehokoli mě všeobecně děsí, ale jinak jsem na své notorické odkládání povinností nevyzrála. Zatím jsem byla čtyřikrát úspěšná, ale ještě ani nepřišel únor a jsou tu změny! Recenze budou dále pokračovat každý týden, jak káže premisa Pokusu, ale v pátek. Malý krok pro čtenáře, velký krok pro foxi. A proč k tomuto posunu dochází?

     Brouzdala jsem vodami Youtube, jak to řada vysokoškoláků během zkouškového období preferuje, a náhle mě osvítilo. Proč by Top 5 Wednesday mělo být převážně na Booktube? Mohu ho přeci aplikovat i na Liščí knihovničku! A proto pokud mě nadchne v jistý týden nějaké téma, věnuji právě jemu příspěvek středečního odpoledne. ^.^

     Mám všeobecně ráda různé knižní výzvy a tagy, které mě něčím zaujmou, a protože se v české knižní blogové sféře ještě tolik nevyznám, začnu pravidly světa Booktube, který je mi známější. Dokonce bych se letos ráda zapojila i do nějakého toho Read-a-thonu. Caz (Little Book Owl) prostě umí v tomto směru člověka nadchnout; doporučuji její video (v angličtině), kde vyjmenovává řadu známějších knižních maratonů, třeba někoho pár z nich také zaujme.

     Pokud se Top 5 Wednesday účastníte, byla bych moc ráda za komentář s odkazem. ^.^

EDIT (08/07/2016): Přijde mi nepatřičné dělat na toto téma nový příspěvek, když je tento (bohužel) poměrně nový. A proto bych nyní s radostí oznámila, že můj reading slump došel oficiálně svého konce a počínaje příštím pátkem pokračuji v recenzích každý týden. 15. července se tedy objeví recenze buď na A Court of Mist and Fury od Sarah J. Maas - druhý díl k v češtině brzy vycházejícímu A Court of Thorns and Roses (Dvůr trnů a růží; recenze) nebo na The Well of Ascension (Pramen povýšení)  ze série Mistborn Brandona Sandersona, také druhý díl, ale tentokrát k The Final Empire (Finální říše; recenze), jedné z nejlepších fantasy knih, jaké jsem měla ve svém několikaletém vztahu s fantasy příležitost přečíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem velice ráda za každý komentář, jen prosím, aby pod recenzemi nebyly spoilery z knihy, na kterou je recenze psaná, nebo z následujících dílů série. Moc děkuji. ^.^
Pokud si chcete promluvit o šokujících dějových zvratech, neváhejte mi napsat email nebo na Goodreads. ^.~