sobota 14. ledna 2017

~komiks-recenze - Sarah's Scribbles: Adulthood Is a Myth (Dospělost je mýtus)

(čteno v originále, překlad vydán nakladatelstvím CooBoo v roce 2016)

Sarah's Scribbles krátké komiksy ze života jsou k vidění všude po sociálních médiích a jako dle zákona "dospělá" žena se v nich nemohu než vidět. Ať už jde o hloupá poblouznění, úspěšná ignorování povinností nebo věčné problémy, které s sebou každoměsíčně přináší děloha (až na to, že na obrázcích od Sarah je tak moc roztomilá, že jí ty strasti odpustíte...). Adulthood Is a Myth (Dospělost je mýtus) by vám určitě nemělo ujít.

Styl kresby je sice jednoduchý, černobílý a s často se opakujícími motivy, ale právě ve své simplicitě je její kouzlo. Komiksy jsou opravdu krátké, na dvě až šest oken, zaměřující se jen na krátké úryvky ze života hlavní hrdinky, která chápe naše trable, protože prochází tím samým.

pro zlepšení čitelnosti potřeba rozkliknout

Pokud jste velkými fanoušky Sarah Andersen a chcete ji podpořit nebo ji naopak příliš neznáte, ale pár jejích komiksů vás pobavilo, tak je Dospělost je mýtus tím pravým právě pro vás. Ve sbírce je totiž vytištěná sbírka komiksů, které jsou k přečtení na facebooku, stránky jsou jinak holé, nic nového, ani v grafické úpravě. Velkou výhodou je však dostupnost pro české čtenáře, protože knížka vyšla v překladu od CooBoo v loňském roce. A pokud vás právě tato kniha pobavila, tak se můžete těšit na Big Mushy Happy Lump, který bude v anglickém originále vycházet v březnu tohoto roku.