neděle 25. září 2016

read-a-thon - zakázané knihy (průběh a závěr)

     S odbitím půlnoci začíná týden dlouhý banned book-a-thon pořádaný Caz z Little Book Owl, o kterém si můžete přečíst více ve článku pod tímto odkazem. Ukázalo se, že zrovna v tomto týdnu nebudu mít příliš mnoho času, ale na read-a-thon se těším již od jeho oznámení a tak bych chtěla přečíst alespoň něco málo a zúčastnit se jej. Postupně budu tento příspěvek aktualizovat, takže pokud chcete vidět můj dosavadní postup, čtěte dále. ^.^ 

25/09/2016
> 01:15 - V "trochu" pozdních (brzkých?) hodinách začínám s Saga (SágaGR / DK), Volume 1. Re-reading první kapitoly. ^.^
> 02:00 - A kapitola první a druhá dočtena. Mám jednu velkou fóbii, číst druhou kapitolu před spaním byla docela hloupost... ^▽^
> 09:55 - Tak vzhůru do toho!
> 11:40 - Saga (SágaGR / DK), Volume 1 - dočtena. Naprosto úžasný grafický román se skvělým zpracováním jak po grafické stránce tak i v napsání příběhu i samotného textu. Rozhodně není pro mladší čtenáře (vyobrazení nahoty, krvavých rozepří, sexuálně explicitních scén a další). Naštěstí nejsem mladší čtenář. ^.~ Ze mě plných pět tlapek. ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem velice ráda za každý komentář, jen prosím, aby pod recenzemi nebyly spoilery z knihy, na kterou je recenze psaná, nebo z následujících dílů série. Moc děkuji. ^.^
Pokud si chcete promluvit o šokujících dějových zvratech, neváhejte mi napsat email nebo na Goodreads. ^.~