neděle 10. ledna 2016

Reading Challenge 2016

     Rozhodla jsem se za účelem rozšíření svého literárního rozhledu vyzkoušet Popsugar Reading Challenge pro rok 2016, kterou mi poslala jedna má kamarádka. Mám ráda fantasy, hlavně epickou a hrdinskou fantasy, ale díky goodreads si začínám uvědomovat, že se stala takovou mou jistotou. Chtěla bych proto letos vystoupit ze své komfortní zóny, obhlédnout si okolí a možná najít další "oblast", které bych zasvětila poličku ve své knihovničce. ^.~

     Proč jsem se ale rozhodla právě pro Popsugar a ne třeba pro tu od Databáze knih? Díky tomu, že jsem tuto výzvu předem pomyslně označila za nezdolatelnou, nebudu cítit takový tlak ji splnit a budu si spíš vybírat, kdybych nevěděla, co právě číst (dívat se na svůj TBR list je občas jako vybírat oblečení z plného šatníku a následně s pocitem naprosté frustrace prohlásit, že nemám co na sebe). Nesplnitelná není počtem políček, 40 knih a grafických románů za rok není pro knihomola zas až takovou výzvou. Odmítám se však s fantasy rozloučit úplně. Mám pro tento rok naplánovanou řadu knih, kterých se nedovedu a nechci vzdát, a jen Píseň ledu a ohně mi jistě zabere nezanedbatelné procento čtecího času.

     Ráda bych zde postupně sdílela svůj postup, třeba po odškrtnutí každých pěti políček, a uvidíme, jak daleko se dostanu. Pokud by se chtěl někdo připojit, budu velice ráda. Nevím jak je tomu u ostatních, ale pro mě je často největší motivací, když se pokouší o zdolání nějaké překážky i někdo jiný a navzájem spolu sdílíme svůj pokrok. 

     Tak tady všem hodně štěstí pro čtecí rok 2016 a teď už k samotné výzvě. ^.^


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem velice ráda za každý komentář, jen prosím, aby pod recenzemi nebyly spoilery z knihy, na kterou je recenze psaná, nebo z následujících dílů série. Moc děkuji. ^.^
Pokud si chcete promluvit o šokujících dějových zvratech, neváhejte mi napsat email nebo na Goodreads. ^.~